Σάββατο 5 Ιουνίου 2010

το γραμμα-δρεμπελας-στίχοι

Θέλω ένα γράμμα να σου γράψω 
με δυο λόγια να σου περιγράψω 
πως μοιάζει η ζωή μακριά από σένα 
πρόλογος χωρίς κυρίως θέμα 
κι ότι σε κατάθλιψη έχω πέσει 
αφού αρνείσαι πλέον κάθε σχέση
Και να σου καταλογίσω ευθύνες
Που μ’ αφήνεις μόνο τόσους μήνες

Χώρια σου όμως υποφέρω
θέλω να σου το υπενθυμίσω
μήπως έτσι καταφέρω
λίγο να σε συγκινήσω

ένα γράμμα λοιπόν 
με όλα αυτά που με πονάνε
και σαν κοφτερά μαχαιρια
το μυαλό μου τυραννάνε

ένα γράμμα λοιπόν
που θα σε κάνει να κλαις 
που θα σε γεμίσει τύψεις, ειρωνείες κι ενοχες
που ξεκαθαρά θα λέει πως εσύ για όλα φταις
για τις αμέτρητες πληγές που ‘ναι ακόμα ανοιχτές
μια κατάθεση ψυχής, ένα δράμα ζωής 
που λίγο ακόμη αν αργήσεις
τα συντρίμμια της θα δεις

Θέλω ένα γράμμα να σου γράψω 
με δυο λόγια να σου περιγράψω 
δίχως τη δική σου παρουσία
η ζωή μου πως δεν έχει αξία

Χώρια σου όμως υποφέρω
θέλω να σου το υπενθυμίσω
μήπως έτσι καταφέρω
λίγο να σε συγκινήσω

ένα γράμμα λοιπόν μήπως και σε συγκινήσει
τις ευαίσθητες πτυχές του εαυτού σου να αγγίξει
ένα γράμμα λοιπόν με όλα όσα έχω περάσει
μήπως και με λυπηθείς μήπως λίγο και σε νοιάξει
που ξεκάθαρα θα λέει ότι έχεις την ευθύνη
που η καρδιά μου σαν κεράκι λίγο-λίγο αργοσβήνει
μια κατάθεση ψυχής, ένα δράμα ζωής
που λίγο ακόμη αν αργήσεις τα συντρίμμια της θα δεις

Χώρια σου όμως υποφέρω
θέλω να σου το υπενθυμίσω
μήπως έτσι καταφέρω
λίγο να σε συγκινήσω
-------

http://www.youtube.com/watch?v=bsDGXKrvFNc



Share on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια: